Lovely <3

Hade en underbar dag igår med älskling, vi åkte till borlänge och var in på kupolen och kikade lite på kläder och telefoner och fan vet allt haha =P sen for vi vidare igenom falun och tänkte att vi skulle äta där, men vi hittade inget bra ställe att käka på, då kom babe på att i Skattungsbyn (Oops, det var visst vikarbyn =P tack babe! haha.) har dom fan värdens godaste kebab så vi åkte dit och käkade varsin kebabtallrik, men ingen av oss orkade äta upp hela hehe =P Och btw så fick jag en gryyym klocka av babe! =D Hon är världens bästa flickvän! <3 Min bara min Frida <3<3

Sen kanske vi drar ut en sväng när vi är klara här hemma, så underbart väder ute! plus grader och skinande sol, wonderbar!

Åååh kan inte sluta tänka på gårdagen alltså! Ville verkligen inte att den skulle ta slut! Helt underbart var det =) Älskar dig Frida Varis <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Skattungbyn? Vart fan har du fått de i från? :P Vikarbyn hurru du. Jag åker inte till skattungbyn frivilligt. ! :P

2011-02-27 @ 14:46:20
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Markus

Juste fan så var det ju haha =P

2011-02-27 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0