Tråk

Har legat i soffan och haft "feberfrossa". Varit frusen som faaan! Kikat på Jims Värld och nästan lyckats sova lite.

Nu är jag sjukt uttråkad och satte mig här och tänkte skriva lite iaf =) Just nu lyssnar jag på musik och kikar lite bilar på blocket =) Babe klagar bara på mig och fattar inte riktigt varför jag gör det när vi ändå inte har råd med en ny bil haha =P Men drömma kan man göra =)

SHIT! Såg precis hur jävla mycket det snöar ute, just nu är jag glad att jag är sjuk haha =P Inte alls sugen på snöstorm hehe, vill ha SOMMAR!! Men det är inte långt kvar nu ;) Yeah!

Har lyckats pina i mig lite yoghurt och flingor så har inte så värst ont i magen nu iaf, men halsen börjar ömma nu istället, usch hoppas det går över fort, när jag väl blir sjuk så brukar det gå över ganske fort.

Nej nu ska jag kika mejlen sen lägga mig i soffan igen =) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0