Massage!

Min babe är fan AWSOME på att massera! Hon fick ut min knut som jag haft i flera år, och saaatan vad ont det gjorde! Hon fick även ut lite andra knutar också. Hon är tammefan bäst på allt den där bruden alltså ;) Ojoj <3
Fyfan vad det känns alltså! Fick väldans problem med ryggen för några år sedan när jag jobbade med att köra budbil, ung och dum så trodde man att man kunde lyfta hur tungt som helst hur mycket och länge som helst, men efter ett tag gick det fan inte mer.
Och först nu har babe lyckats få ut några knutar =D Alltså jag känner mig fan som en liten snoris igen alltså! Sjukt sköööönt!
Love my baby <3

Har varit riktigt jävla dålig idag också, men det börjar ordna upp sig nu så förhoppningsvis är jag frisk tills imorrn =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0